Bez kategorii

ZJAZD MOTOCYKLOWY 2024 CISNA TRAMP

W dniach 23-25.02.2024 r. na TRAMPIE odbędzie się zlot motocyklowy w tym wiele koncertów na rozstawionej scenie , ognisko itp.

W związku z tym – w tym okresie tzn. od godz. 12.00 dnia 23.02.2024 r. do 23.02.godz.12.00 całość TRAMP-a wydzierżawiona jest dla organizatora zlotu. W tym okresie kemping nie działa w tradycyjnej formie – wszystkie ewentualne rezerwacje, pobyt uzgadniać z organizatorem. Dane organizatora i program na ich plakacie, informacjach internetowych. Za utrudnienia przepraszamy.

TRAMP

OGNISKO SYLWESTROWE 2023/2024 BRAK MIEJSC Zapraszamy na następne sylwestrowe ognisko.

Sytuacja na polu namiotowym w dniu 06.08.2023 r. – jest miejsce na rozbicie namiotów i ustawienie kamperów – prosimy o zapoznanie się z poniższym komunikatem.

Sytuacja na polu namiotowym w dniu 7.08.2023 r. – jest miejsce na rozbicie namiotów i ustawienie kamperów – jest mokro, ognisko o 20.30, bajka o 20.30. Jazdę czapajewem dla dzieci o 19.00 nie przewidujemy aby nie rozjeżdżać czasowych dróg.

Sytuacja na polu namiotowym w dniu 8.08.2023 r. – jest miejsce na namioty i kampery.

Sytuacja na polu namiotowym w dniu 9.08.2023 r. – jest miejsce na namioty i kampery.

Sytuacja na polu namiotowym w dniu 10.08.2023 r. – jest miejsce na namioty i kampery. Wczoraj nie padało więc jest lepiej czyli b. sucho.

Sytuacja na polu namiotowym w dniu 11.08.2023 r. (rano) – jest miejsce na namioty, samochody – zmniejsza się ilość miejsc na kampery. Następny komunikat ok. południa.

Sytuacja na polu namiotowym w dniu 11.08.2023 r. (godz. 18.00 ) – jest miejsce na namioty, samochody.

Zmniejszyła się znacznie ilość miejsc na kampery. Dzisiaj bramę zamykamy o 22.00 a otwieramy o 7.30 rano- obsługa do końca ogniska (do godz. ok. 2-3.00 dnia 12.08.2023 r. jest pod wiatą -TOMEK lub Kasia.) Jeżeli ktoś przyjedzie po 22.00 proszę pozostawić samochód pod bramą -(zostawić przejazd i na nogach podejść do obsługi ).

Sytuacja na polu namiotowym w dniu 11.08.2023 r. godz. 22.45 – pole namiotowe zapełnione w około 85%. Na kampery duże zostało ok. 1-3 miejsce. Na samochody osobowe ok. 30 z namiotami. Na same namioty może troszkę więcej. Doba na polu namiotowym w dniu 12.08.2023 r. (w każdym dniu ostatniego dnia pobytu) kończy się o godz. 11.00 więc troszkę osób może wyjedzie.

Bramę otwieramy ok. godz. 7.30.

Godz. 8.30 dn. 12.08.2023 r. sytuacja na polu – brak miejsc na kampery, są miejsca na samochody i namioty w ilości ok. 15-20, po 11.00 zgodnie z zapisami powinno się zwolnic kilkanaście miejsc.

Brak miejsc na podłączenie do licznika płatnego prądowego, miejsca są tylko na gniazda prądowe bezpłatne (do podłączenie telefonów).

UWAGA: Komunikat z godz. 12.45 dn. 12.08. 2023 r. – pomału aby osoby zamieszkałe na polu namiotowym mieszkały w odpowiednim komforcie zbliżamy się do zaprzestania przyjmowania nowych osób. Oczywiście jeszcze są miejsca na postawienie samochodów i ustawienia namiotów ale już nie blisko siebie więc jeżeli Państwo wyrażacie zgodę to oczywiście ok. 10 pojazdów (tylko osobowych) się zmieści. Namiotów może być więcej ale już bez samochodów.

Zapraszamy po bieżąca informację na recepcję znajdującą się blisko bramy wjazdowej na TRAMP.

Ostatni komunikat: Dbając o wygodę naszych Gości zaprzestajemy z godz. 14.35 przyjmowania nowych Osób – BRAK MIEJSC. Z analizy dokumentacji meldunkowej wynika, że jutro opuści nasze pole namiotowe wiele osób w związku z powyższym będą już wolne miejsca od godz. 11.00 . Najbliższe Pole Namiotowe – Skup Runa Leśnego w Dołżycy.

Od godz. 11.00 dnia 13.08.2023 r. wznowiliśmy przyjmowanie nowych Gości.

W związku z koncertem SDM w dniu 12 i 13.08.2023 r. w Majdanie , przewidujemy zwiększoną ilość osób na TRAMPIE – oczywiście nie znamy ilości chętnych – w związku z tym na wszelki wypadek prosimy osoby , które nie będą uczestnikami koncertów SDM o ominięcie naszego pola namiotowego w tych dniach.

Natomiast osoby , które planują być u nas w tym roku na Trampie w czasie koncertów SDM informujemy o:

• jak najwcześniejsze zasiedlanie pola namiotowego aby następowało to płynnie – w roku 2022 zamknęliśmy możliwość przyjmowania Gości o godz. 18.00 w pierwszym dniu koncertu
  • nie prowadzimy rezerwacji miejsc pod ustawienie namiotów czy pozostawienie samochodów
  • przyjmowanie Gości prowadzimy do zapełnienia miejsc pod ustawienie namiotów czy pozostawienie samochodów na TRAMPIE ( w przypadku wyjazdy samochodem w czasie koncertu SDM nie gwarantujemy miejsca na ponowny wjazd i ustawienie ponowne samochodu – cena opłaty za wjazd nie obejmuje tego rodzaju oferty)
  • ustawianie samochodów zgodnie z zaleceniami obsługi (generalnie przodem auta do dróg -żółtej lub białej taśmy -a namioty generalnie za samochodem)
  • ustawianie namiotów tak aby nie zostawiać innym miejsce na rozstawienie namiotów czy ustawienie kamperów
  • ograniczeniu w dniach 12-13.08.2023 r. jazdy samochodami w dzień (oczywiście jeżeli jest to możliwe- możliwe – rozważamy, że wprowadzimy doświadczeniem innych festiwali jednokrotną opłatę za każdy wjazd więc w przypadku braku miejsc nie będzie możliwości np. dołączyć do swojego namiotu )
  • zaplanowaniu przyjazdu na TRAMPA w dzień – oczywiście jeżeli da się tak zaplanować
  • od godz. 22 .00 do 7.30 zamykamy bramę w celu ograniczenia całkowitej jazdy samochodem po polu namiotowym (jeżeli chcecie wyjechać wcześniej proszę uzgodnić to z obsługą TRAMP dzień wcześniej)
  • na polu namiotowym obowiązuje całkowita indywidualna identyfikacja osób i samochodów
  • w dniach 12-13.08. na polu namiotowym nie ma możliwości pozostawienia samochodu bez noclegu
  • otworzeniu nowego pola namiotowego za rzeką w związku z tym jest możliwość wjazdu małym mostkiem (tylko samochody osobowe bez kamperów i raczej bez dużych przyczep kempingowych) za rzekę i tam zamieszkać. Zasady za rzeką są podobne jak na głównym polu czyli rozbijamy się za samochodem, który stoi przodem do drogi. Za rzeką przy lesie nie rozpalamy ognisk.
  • przy dolnym domku rozbudowujemy pawilon sanitarny gdzie umieścimy w dobrym standarcie nowych 5 WC i jeden pisuar ( 3WC dla kobiet , 2 WC i jeden pisuar dla panów) z zaleceniem aby korzystały z nich osoby zamieszkałe w I,II i III sektorze czyli na dole przy Orliku – cel aby nie tworzyły się kolejki przy WC na górze
  • PROSZĘ BEZPOŚREDNIO PRZED PRZYJAZDEM NA TRAMPA ZAPOZNAĆ SIĘ Z POWYŻSZĄ INFORMACJĄ, KTÓRA NA BIERZĄCO BĘDZIE UZUPEŁNIANA

KONIEC INFORMAJI

Poniższa informacja dotyczy wcześniejszego roku czyli 2022 r.

UWAGA: Dbając o komfort osób będących na polu namiotowym TRAMP o godz. 18.30 dnia 13.08.2022 zamknęliśmy bramę i tym samym nie przyjmujemy nowych Gości – przepraszamy.

( Uwaga – Na dzień 12.08.2022 r. godz. 13.40 sytuacja na polu namiotowym: na głównym polu namiotowym zajętość około 75 %, za rzeką na nowo otwartym polu zajętość około 45 %)

Uwaga- na godz. 21.30 -na głównym polu – 95 % zajętości, za rzeką około 85 % zajętości

O godz. 22.00 – zamykamy bramy, całkowity zakaz jazdy samochodami, przejście bocznymi bramkami.

Godz. 09.20 dnia 13.08. 2022 r. – na głównym polu zajętość około 95 % , za rzeką zajętość około 75 %,

został tylko jeden licznik prądowy do wynajęcia. Doba jest do 11.00 więc jest szansa , że się zwolnią jakieś miejsca na polu głównym.

W związku z koncertem SDM w dniu 13 i 14.08.2022 r. w Majdanie ,(po raz pierwszy w plenerze od dłuższego czasu ) przewidujemy zwiększoną ilość osób na TRAMPIE – oczywiście nie znamy ilości chętnych – w związku z tym na wszelki wypadek prosimy osoby , które nie będą uczestnikami koncertów SDM o ominięcie naszego pola namiotowego w tych dniach.

• jak najwcześniejsze zasiedlanie pola namiotowego aby następowało to płynnie
  • ustawianie samochodów zgodnie z zaleceniami obsługi (generalnie przodem auta do dróg -żółtej lub białej taśmy -a namioty za samochodem)
  • ustawianie namiotów tak aby zostawiać innym miejsce na rozstawienie namiotów czy ustawienie kamperów
  • ograniczeniu w dniach 13-14.08.2022 r. jazdy samochodami w dzień (oczywiście jeżeli jest to możliwe)
  • w dniach 13-15.08. na polu namiotowym nie ma możliwości pozostawienia samochodu bez noclegu
  • otworzeniu nowego pola namiotowego za rzeką w związku z tym jest możliwość wjazdu małym mostkiem (tylko samochody osobowe bez kamperów) za rzekę i tam zamieszkać. Zasady za rzeką są podobne jak na głównym polu czyli rozbijamy się za samochodem, który stoi przodem do drogi. Za rzeką przy lesie nie rozpalamy ognisk.

KONIEC INFORMAJI

Poniższa informacja dotyczy lat wcześniejszych, gdzie były specjalne obostrzenia.

W związku z nimi:

Każdy gość Agroturystyki TRAMP (w dalszej części AT) akceptuje obowiązujące zasady bezpieczeństwa (higieniczne, rejestracyjno-meldunkowe, regulaminy). Osoby, które nie stosują się do obowiązujących w tym poniższych zasad zostaną od razu wymeldowane, a AT zastrzega sobie prawo do poinformowania odpowiednich służb w tym sanitarnych o możliwości stworzenia zagrożenia w przestrzeni publicznej przez te osoby.

Właściciel AT przeznacza do dyspozycji gości 10.000 m2 (1ha) terenu. Oznacza to, że na jedną osobę przypada ok. 50m2 obiektu. Na terenie AT może przebywać nie więcej niż 50 obozowisk w jednym czasie – ok. 150 osób(ilość osób poprawiona zgodnie z decyzją rządu)

W związku z sytuacją zw. z COVID-19, AT wprowadza bezwzględnie obowiązujące zasady pobytu:

1. Kamper bądź namiot bądź grupa namiotów (w przypadku osób przebywających grupowo) dalej: „obozowisko”, muszą być oddalone od innych obozowisk o min. 10  zmiana na 5 m metrów.

2. Osobom które nie są mieszkańcami AT zakazuje się wstępu na obiekt.

3. Każda osoba wchodząca na teren AT oraz poruszająca się po częściach wspólnych zobowiązana jest mieć zakryte usta i nos ( zmiana na bez zakrytej części jeżeli jest zachowany dystans społeczny).
Za części wspólne uważa się każde miejsce nie będące obozowiskiem
(tj. 5 zmiana na 2.5 m od jakiegokolwiek obozowiska).

zmiana – nie trzeba mieć zakrytych ust i nosa ale trzeba w przestrzeni otwartej zachować bezpieczny dystans (ok. 2m)

4. W częściach wspólnych należy zachować min. 2 m odstępu od innych przebywających w AT oraz 2,5 m od obozowiska innych turystów

5. Nie można korzystać z miejsc wyłączonych z użytku (odgrodzonych taśmą).

6. W sprawach nieuregulowanych stosuje się przepisy obowiązującego prawa.

Regulamin nr 2/2-  TRAMP

1. Agroturystyka Tramp życzy przyjemnego pobytu na polu namiotowym oraz mile spędzonego czasu w Czytelni Majora (pod wiatą).
  2. Doba pobytu osób korzystających z miejsca pod rozbicie namiotu w Agroturystyce TRAMP (w dalszej części AT), trwa do godz. 11:00 następnego dnia po przybyciu.
  3. Przedłużenie pobytu gości AT następuje do godz. 11:00 dnia zadeklarowanego i opłaconego.
  4. Cisza nocna na terenie AT obowiązuje od godz. 22:00 do godz. 7:00 (w godzinach nocnych). Cisza nocna w Czytelni Majora (pod wiatą) po godzinie 22:00 jest regulowana wyłącznie przez obsługę  AT.
  5. W godzinach nocnych zakazuje się poruszania pojazdami  na terenie AT.
  6. Obsługa AT odpowiada wyłącznie za rzeczy pozostawione w depozycie.
  7. Na terenie AT prędkość poruszania się pojazdów mechanicznych wynosi nie więcej niż 5 km/h – tj. wyłącznie na pierwszym biegu.
  8. Opłata za korzystanie z AT następuje po przybyciu na miejsce przeznaczone do rozbicia namiotów. Do czasu zameldowania i udzielenia instruktażu w zakresie pobytu w AT przez obsługę AT zakazuje się korzystania z udostępnionych urządzeń.

a)              Opłata za przedłużony pobyt następuje w czasie przedłużenia pobytu

b)              W przypadku rezygnacji z korzystania / pobytu w AT obsługa AT zwraca zapłaconą należność do dnia następnego po rezygnacji z pobytu w AT.

1. Korzystanie z urządzeń, przedmiotów, wyposażenia i udogodnień AT, a nie udostępnionych nieodpłatnie, odbywa się wyłącznie po uzyskaniu zgody AT oraz po uiszczeniu należności.
  2. W AT obowiązuje segregacja śmieci zgodnie z wywieszonymi wskazaniami. W przypadku braku chęci do segregacji śmieci we wskazany sposób, jest możliwość wykupienia worka komunalnego w cenie ustalonej przez Urząd Gminy Cisna: na dzień 03.05.2020 r. cena za worek na odpady komunalne wynosi 15 zł. segregowane a 30 zł/worek czarny  przy niesegregowaniu
  3. Zakazuje się niszczenia udostępnionych przez AT urządzeń.
  4. Samowolne rozpalanie ogniska jak i dokładanie drew do już palącego się ogniska w Czytelni Majora na terenie AT jest ZAKAZANE. Ogniska rozpalają / obsługują osoby do tego wyznaczone, bądź posiadające odpowiednie zezwolenie od obsługi AT.
  5. Na terenie AT zakazuje się używania w powszechnym rozumieniu słów wulgarnych.
  6. Przyjmowanie / wprowadzanie osób nie będących zameldowanymi w AT odbywa się tylko za zgodą obsługi AT
  7. Korzystanie z urządzeń w AT przez osoby niezameldowane w AT, obywa się poprzez wcześniejszą opłatę u obsługi, wg cennika ustalonego w recepcji AT.
  8. W przypadku jakichkolwiek zdarzeń w tym losowych, należy niezwłocznie powiadomić obsługę AT.
  9. W przypadku naruszenia regulaminu AT następuje natychmiastowe usunięcie osób naruszających niniejszy regulamin, bez zwrotu opłaty za pobyt w AT, dnia w którym nastąpiło naruszenie regulaminu. Za pozostały opłacony okres obsługa zwraca należność.

Dopuszcza się udzielenie słownego pouczenia osobom naruszającym niniejszy regulamin przez obsługę AT – przed natychmiastowym usunięciem.

1. W przypadku pojawienia się jakichkolwiek wątpliwości należy wyjaśnić je u obsługi AT.